top of page

The Enigma of Beauty

"We are like snowflakes, all different in our own beautiful way."

Pentru ca mergeam pe strada si te-am vazut, te-am vazut cum mergeai cu capul in pamant, speriata ca oamenii te vor judeca pentru modul in care arati, crezand ca nu vei fi niciodata acceptata sau placuta, ca nu vei auzi niciodata “You are the one we are looking for”. Te-am vazut stand in locul din spate al autobuzului sperand ca lumea nu iti va observa defectele, dar tot asa nu i-ai lasat sa iti descopere calitatile, sa vada si ei zambetul ala pe care l-am prins eu cand am venit si ti-am zis ca azi esti foarte frumoasa!

 

"I am not beautiful like you, I am beautiful like me."

 

Tuturor ne pasa cum aratam, cu cat timpul trece, cu atat generatiilor le pasa din ce in ce mai mult. Dar ceva pe parcurs se uita, un lucru care inainte se stia, dar acum definim frumusetea ca pe un corp frumos cu o fata draguta. S-a uitat cum personalitatea este unul din cele mai esentiale parti ale omului, alaturi de sufletul acestuia. Pentru ca nu poti sa imi pari frumoasa cand vad cum ii tratezi pe ceilalti sau cand vad cum iese rautatea din tine. Pentru ca nu machiajul te face frumoasa, ci acel zambet sincer de copil. Pentru ca daca mi-ai zambit, ti-am zambit…si ce bine a fost!

Am realizat ca atunci cand incepem sa ne acceptam pe noi insine crestem. Tind sa cred ca atunci cand crestem, definitia frumusetii se schimba in bine. Pentru ca doar experienta ne invata sa privim frumusetea pe dinauntru, mult mai mult decat privim pe la suprafata.

Pentru ca am coborat din acel autobuz si aveam atat de multe sa iti spun, insa mi-a fost frica. Nu te cunosteam, nu ajunsesem la sufletul tau, insa ti-am citit timiditatea, ti-am vazut zambetul, un zambet cald, nu unul prefacut. Pentru ca mi-ar fi placut sa vad acel zambet toata ziua sau macar sa iti stiu numele. Pentru ca, desi nu aveai acel corp dorit de toate agentiile de moda, ai stralucit in acel autobuz cand ai zambit.Pentru ca esti mult mai mult decat corpul tau. Daca cineva nu te va iubi din cauza ca nu ii place cum arati, pleaca de langa el/ea cat de repede poti. Vei realiza pe parcurs ce bine ti-ai facut. Meriti pe cineva care sa te iubeasca pentru acel suflet care nu lasa pe oricine sa intre, care sa te iubeasca pentru personalitate, pentru bunatatea ta, pentru cine esti tu cu adevarat. Pentru ca tu nu esti corpul tau!


bottom of page