top of page

A Month's Review

You wake up every morning to fight the same demons that left you so tired the night before, and that, my love, is bravery.

Timpul trece si nici nu realizam cat de repede o face. Dar cel mai important lucru pe care nu il reazlizam este ca el trece si cateodata noi ramanem blocati, pentru ca nu mai stim ce sa facem. Pentru mine ianuarie a fost o luna care a adus fericire si implinire pe mai multe planuri, dar am avut de muncit, pentru ca de data asta nu m-am oprit sa vad cum trece timpul pe langa mine, ci i-am luat-o inainte!

~School~

Si voi aveti sentimentul acesta: acum se termina primul semestru si imediat trece si al doilea si vine vara? Eu numai la asta ma gandesc, desi cateodata trebuie sa las asta intr-un colt al creierului meu si sa ma concentrez pe ceea ce ma intereseaza. Ce ma intereseaza este cariera mea si lupt pentru asta, muncesc si astfel am trecut cu bine si peste primul semestru, in final reusind sa fiu mandra!

The harder you work, the better you get!

~Happiness~

Nimic nu este mai important decat fecirea noastra, desi suna un pic egoist, este adevarat. Nu iti place cand esti fericit? Pentru ca eu ador acel sentiment, am ajuns dependenta de el, pentru ca daca nu sunt fericita, ce fac? Pentru ca gasesc fericire in orice si fac orice cu fericire! Pentru ca ianuarie a fost traita cu fericire!

Happiness looks gorgeous on you!

~The Boy~

Ma gandesc ca, desi a trecut o luna, va veni inca una alaturi de el. Ca desi au trecut 6 luni, mai am ocazia de a petrece inca una si cat mai multe. Mai multe luni in care el imi ofera caldura, fericire, iubire. Mai multe luni in care sa vorbim, sa ne vedem, sa radem impreuna. Mai multe luni in care pot sa ofer zambete, zile frumoase, imbratisari, fericire, dar si iubire!

Take a deep breath and hold my hand. Life is dangerous but love is contagious and we’ll be okay.

~Best Friends~

Pentru ca te stiu de atat de mult timp si inca nu m-am saturat de tine, nu m-am saturat sa te vad fericita, vorbindu-mi despre ceea ce iubesti. Nu m-am saturat sa ne vedem si sa imi vorbesti de toate lucrurile din lume doar pentru ca nu m-am saturat sa vad acel zambet de copil cand esti fericita! Pentru ca nu m-am saturat sa te iubesc si sa it fiu alaturi!

You are my best friend, my human diary and my other half. You mean the world to me and I love you!

~Dance~

As putea spune ca ianuarie a fost foarte productiva din multe puncte de vedere, dar cel mai mandra sunt de faptul ca m-am reapucat de pasiunea mea. A fost asa bine sa ma vad in fata oglinzii, intr-o sala de dans, dansand cu multi alti oameni care au un element comun. Pentru ca imi era dor, pentru ca ceva lipsea din viata mea, dar acum s-a reintors la mine! Si pentru ca vreau ca si voi sa luptati pentru pasiunile voastre, chiar daca cateodata pare imposibil, nu renuntati!

Dancing is the closest thing to magic!

~Lastly~

Cateodata ne asteptam la ce e mai rau, dar cand aflam ca totul a mers bine parca suntem si mai impliniti! Pentru mine ianuarie nu a fost ceva rau, insa a fost ceva nou, ceva deosebit, ca si fiecare zi din viata mea. Nu imi pare rau ca a trecut, am nevoie sa merg mai departe, sa evoluez, pentru ca altfel, as ramane aici si nu e bine, desi totul e foarte bine acum! Va doresc un februarie plin de impliniri, un februarie asa cum vi-l doriti sa fie, pentru ca voi il faceti special!


bottom of page