top of page

A Message

Happy New Year!

~Work hard in silence, let the success make the noise~

A plecat… el chiar a plecat… Am simtit cum cel mai bun an din viata mea ma paraseste si ma lasa unui an care nu stiu ce imi va aduce, in ce ma va transforma. Nu vi se pare ciudat? Parca ieri mergeam la mare si acum nu pot sa ies afara din cauza frigului(clar nu a zapezii, ca se pare ca nu vrea sa ne viziteze). Au trecut 365 de zile; zile bune, zile rele, pline de zambete, pline de lacrimi, dar cumva aceste zile m-au pregatit pentru noul an. Nu trebuie sa astept ca 2018 sa imi aduca tot ce e mai bun, ci sa vad bunul din tot ce imi aduce. Pentru ca anul acesta vreau sa zambesc, vreau sa fiu cel putin la fel de fericita cum am fost anul trecut, sa am ocazia sa fac oamenii fericiti, sa pot iubi in continuare, sa pot oferi o floare, sa pot oferi o imbratisare, vazand in toate astea binele pe care mi l-a adus anul.

Iti doresc un an plin de fericire, plin de zambete si sper ca macar unul dintre ele sa fie datorita mie. Iti doresc iubire, sa ai parte de atat de multa iubire incat, intr-o zi, vei simti ca zbori. Iti doresc sa iti indeplinesti toate visele si sa evoluezi, pentru ca amandoi stim ca poti sa o faci, trebuie doar sa crezi in tine si sa mergi mai departe. Chiar daca simti ca nu mai merge sau daca ai gresit, continua, pentru ca face totul parte din drumul tau spre succes. Iti doresc sa iubesti la fel de mult cum iti doresti sa fii iubit, pentru ca atunci cand iubesti cu adevarat te simti viu. Iti doresc sa fii tu, sa te schimbi doar asa cum vrei tu, nu ii lasa pe ceilalti sa te schimbe in ceva ce nu te defineste. Iti doresc sa ai cel mai bun an din viata ta!

Iti ofer un playlist, care sper ca iti aduce un prim zambet din partea mea pe anul acesta pentru tine, daca nu am reusit deja. Sper sa iti placa, alege ce iti place din el si nu uita: 2018 abia a inceput! Asta poate fi anul tau!

Playlist

1.Christina Perri- A thousand years

2.G-Eazy- Him & I

3.The Chainsmokers- Young

4.Macklemore ft. Skylar Grey- Glorious

5.Alan Walker- Force

6.Machine Gun Kelly, X Ambassadors& Bebe Rexha- Home

7.Martin Garrix- So far Away ft. David Guetta

8.Migos&Marshmello- Danger

9.G-Eazy- No Limit

10.Dj Snake, Lauv- A Different Way

11.Logic&Rag'n'Bone Man- Broken People

12.Alan Walker- All Falls Down

13.G-Eazy- Love is Gone ft. Drew Love

14. Lost Frequencies&Netsky- Here with you

15.NF- Let you down

16.Ed Sheeran- Perfect

17.Selena Gomez, Marshmello- Wolves

18.Bebe Rexha- Meant to be

19.Halsey- Bad at Love

20.Blackbear- Idfc

21.Two Feet- I fell like I'm drowning

22.Lauv- Paris in the Rain

23.Machine Gun Kelly- At my best ft. Haille Steinfeld

24.Marshmello&Ookay- Chasing Colors ft. Noah Cyrus

25.Black Coast- TRNDSTTR

26.Camila Cabello&Grey- Home

27. Christina Perri- Human

28. Little Mix- Grown

29.Louis Tomlinson- Miss you

30. Steve Aoki&Yellow Claw- Lit ft. Gucci Mane&T-Pain


bottom of page