top of page

New Year Thoughts

Think big, start small.

Noul An este din ce in ce mai aproape si imi imaginez ca nu sunt singura care cateodata sta si contempleaza la anul care a trecut. Te gandesti la tot ce s-a intamplat: binele sau raul facut, persoanele noi care au aparut, amintiri, reevaluezi alegerile facute realizand ca ai gresit si doresti ca greseala sa nu se mai repete in anul urmator. O parte din mine isi spune ca este doar o alta zi, practic chiar este, dar o alta parte din mine este entuziasmata de faptul ca pot incepe ceva nou, o pot lua de la capat, intr-un sens bun. Poate multi dintre voi va ganditi sa va setati cateva scopuri, acele “ New Year’s Resolutions” si abia astept sa va impartasesc lista mea, dar inainte am o intrebare. Daca v-ar intreba cineva care a fost cea mai importanta lectie pe care ati primit-o in acest an, care ar fi aceea? Si mi-ar placea sa imi raspundeti la intrebare, oriunde si oricand, pentru ca vreau sa invat din lectiile voastre si vreau sa va aud, sunt aici sa va ascult. Care a fost cea mai importanta lectie pe care ai primit-o in acest an? Acea lectie pe care ati spune-o copiilor vostri…

Probabil v-ati oprit putin sa va ganditi la un raspuns pentru acea intrebare, pentru ca eu as face-o. Si pentru ca am facut-o. Si vreau sa imi impart si eu lectia cu voi pentru ca oamenii trebuie sa se faca auziti, intr-un fel sau altul. Ce am invatat anul acesta? EU am invatat ca oamenii vin si pleaca si cateodata nu poti face nimic ca sa ii tii langa tine, trebuie sa ii lasi sa plece. Insa, mereu cand o usa se inchide, se deschide alta. Mereu vine o alta persoana care poate va fi permanenta, poate nu, dar care va va face sa uitati de acea persoana care a ales sa va paraseasca…

New Year’s Resolutions

1.Eat healthy. Stay hydrated. Keep fit.

Eat healthy? Pentru ca te vei simti mai bine in fiecare zi si mai ales cu corpul tau cand te simti sanatos, desi stiu ca e greu cu atat de multe fast food-uri in jurul nostru, dar o faci pentru tine. Stay hydrated? Pentru ca iti curata organismul, il ajuta si il infrumuseteaza. Keep fit? Pentru ca decembrie este luna sarbatorilor, adica luna in care mananci fara sa te opresti, asa ca putem incepe noul an in forta cu niste sport!

2.Study more. Travel as much as you can. Meet new people.

Study more? Pentru ca toti visam la o viata frumoasa si fericita, dar pentru asta trebuie sa muncim acum cat mai putem si sa avansam, sa devenim din ce in ce mai buni. Travel as much as you can? As face asta in fiecare saptamana daca as putea pentru ca, din punctul meu de vedere, acest lucru te face sa acumulezi atat de multe cunostinte, sa te maturizezi, sa devii un alt tu mai bun. Meet new people? Observa, cunoaste, studiaza oamenii pentru ca ei sunt unele dintre cele mai secretoase fiinte si poti afla asa multe din cunoasterea oamenilor.

3.Reach outside the comfort zone.

Comfort zone? Este acea bariera care sta intre noi si multe dintre visele noastre, goal-urile noastre si pe viitor vom realiza cat de mult ne-a incurcat. Asa ca hai sa o eliminam de acum, cat inca putem.

4. Be as happy as you can. Love as much as you would like to be loved.

Happiness? Nimic nu este mai important decat fericirea ta, seara sa te pui in pat impacat si sa te simti impacat cu tine insuti. Fericirea mea vreau sa devina prioritara pentru mine, pentru ca traiesc pentru mine si traiesc odata. Love? Iubeste cat de mult ti-ai dori sa te iubeasca pe tine cineva. Iubeste cat inca poti, iubeste persoane, prieteni, animale, plante, obiecte, amintiri, pe tine. Iubeste-te acum!

5. Reduce stress.

Reduce Stress? Pentru ca el intervine atat in deciziile tale de zi cu zi, cat si in relatiile tale. Asa ca redu stresul ca sa nu mai regreti o alegere facuta.

6. Volunteer and give more to charity.

Volunteering? Pentru ca mie mereu mi-a placut sa daruiesc si sa intru in contact cu oamenii si ador copiii. Si m-am gandit: ce as putea face folositor si sa fie ceva ce imi place? Si asa am ajuns la voluntariat, pentru ca sunt multe persoane acolo care au nevoie de noi.

7. Get over someone. Learn to control your emotions.

STOP! A venit timpul sa treci peste durerea pe care o simteai in 2017 din cauza acelui baiat sau din cauza acelei fete, a venit un nou an, nu avem timp de dureri sufletesti. E timpul sa treci la tine. Emotions? Pentru ca atunci cand furia vine peste noi, tindem sa spunem sau sa facem lucruri pe care nu le dorim. Asadar, ar trebui sa invatam sa ne controlam emotiile.

8. Spend time with your friends, your family and yourself.

Du-te la petreceri in pijama cu fetele, mergeti la un film, la un suc, petreceti cat mai mult timp cu prietenii vostri pentru ca ei va fac fericiti. Petreceti sarbatorile in familie, stati cu familia voastra pentru ca ea este mare parte din voi. Petrece timp cu tine pentru ca tu esti cel mai important aici. Gandeste-te ce sa schimbi, ce ai facut bine, ce te face fericit, ce te face tu!


bottom of page