top of page

Christmas for me

Dar de ce? Dar de ce fix Craciunul? Dar de ce fix Craciunul este sarbatoare mea favorita, perioada mea favorita din an? Dar de ce nu Pastele? Pentru ca exista asa de multe motive, pe care poate puteti, poate nu puteti sa le intelegeti. Pentru ca la mijloc se afla niste sentimente pe care le puteti intelege numai in momentul in care le simtiti. Toata lumea spune ca te doare prima data cand cazi de pe bicicleta, dar nu stii cu adevarat pana nu cazi. Asa si cu sentimentele mele pentru Craciun. Si imi doresc sa le impartasesc cu voi, pentru ca poate veti intelege ce simt eu pentru Craciun si poate schimb ceva in legatura cu modul in care priviti Craciunul, pentru ca vreau schimbare, caut sa fac o schimbare.

1.De ce Craciunul? Pentru ca pentru mine Craciunul inseamna sa am ocazia sa stau la masa cu familia, rude, prietenii mei apropiati care deja fac parte din familia mea, pentru ca nu imi pot imagina viata fara ei. Pentru ca persoanele mele preferate stau alaturi de mine, sunt alaturi de mine cand eu sunt fericita!

2.De ce Craciunul? Pentru ca nu exista o fericire mai mare decat sa vad suprinderea si entuziasmul de pe fata familiei cand se deschid cadourile de Craciun din partea mea.

3.De ce Craciunul? Pentru ca vad lumea fericita pe strada, vad lumea la cumparaturi, vad lumea in metrou cu papusi si masinute pentru copiilor lor, lucru care ma face atat de fericita.

4.De ce Craciunul? Pentru ca iubesc sa fac bradul si iubesc sa ii vad lumintele in fiecare seara cand este intuneric in sufragerie. Iubesc mirosul de brad natural care iti improspateaza casa si te face sa te simti ca la munte, pentru ca ador muntele. Iubesc mirosul de cozonac abia facut de mama mea. Iubesc sa ma trezeasca mama dimineata si cand imi deschide usa de la camera sa se furiseze mirosul de prajituri in camera mea. Iubesc orice inseamna decoratiune de Craciun!

5.De ce Craciunul? Pentru ca TARGUL DE CRACIUN de la Cosbuc. Deci daca nu ati auzit de Christmas Fair, acum este momentul. Christmas Fair este un targ tinut in cadrul Colegiului National Bilingv George Cosbuc, unde fiecare clasa are standul ei cu mancare, bratari, desene, orice lucru handmade care poate fi vandut. Partea frumoasa? Toti banii stransi se doneaza la diverse cauze si ce poate fi mai frumos decat niste bunatate de Craciun? Pentru ca de Craciun trebuie sa fii mai bun!

Dar de ce fix Craciunul? Pentru ca asa simt!


bottom of page