top of page

If your room could talk...

Si cum ar fi daca, in fiecare dimineata, peretii ti-ar spune “Buna dimineata”?

Cred ca ar fi frumos, insa sunt sigura ca primul lucru pe care mi l-ar spune camera mea ar fi sa nu o mai las asa dezordonata…Sau cand ma vede ca pun un ambalaj gol pe noptiera ar spune:” Hai arunca-l la gunoi, nu il mai lasa acolo…Odata si odata tot va trebui sa il arunci.” Sau stiti momentul ala cand incercati sa va apucati de teme, dar va este prea lene sa va ridicati din pat? Cum ar fi sa iasa doua maini din pereti si sa te puna pe scaunul de la birou?

Dar nu, camera mea va avea personalitate. Va avea un nume si va fi acolo pentru mine. Va fi acolo cu mine cand stau si scriu pana la doua dimineata si imi va spune sa ma opresc, va fi cu mine cand voi trece prin momente grele si ma va face sa ma simt mai bine. Va fi o camera amuzanta pentru ca imi va spune glume. Stim cu totii ca nu ar fi atat de draguta incat sa imi faca temele…nici eu nu as face asta, insa va fi acolo, pentru ca nu va avea incotro.

Camera mea probabil cel mai des imi va spune sa nu uit ca fericirea mea este importanta cand ma va vedea ca plang. Care imi va spune sa ma odihnesc pentru ca altfel nu voi ajunge unde imi doresc. Care imi va spune “Buna dimineata” si care imi va face ziua frumoasa! Care imi va aminti in fiecare zi sa fiu fericita, care imi va spune sa am o zi frumoasa. Voua ce credeti ca v-ar spune camera voastra?


bottom of page