top of page

Fericire la borcan

"Life is good because i decided to make it that way!"

Zambeste! De ce? ~Azi am avut ocazia sa merg la un curs de dezvoltare personala. Pot spune ca ma asteptam la foarte multe lucruri de la acest curs, dar la o anumita intrebare nu ma asteptam. Eram aproximativ 20 de elevi intr-o sala si un profesor. La un moment dat, in mijlocul unei discutii, profesorul a intrebat: "De ce trebuie sa fim fericiti?" Poate voi, la fel ca si ceilalti elevi din sala, aveti diverse raspunsuri, insa mie un singur raspuns mi-a trecut prin minte cand profesorul a terminat de rostit intrebarea. "De ce nu?"~ De ce nu? De ce sa nu zambesti? Viata e asa frumoasa, insa doar o complicam noi. Cand, pentru tine, viata e frumoasa? As vrea sa te gandesti 2 minute la asta si mi-as dori, daca vrei, dupa ce citesti articolul, sa imi dai un mesaj pe orice site de socializare si sa imi raspunzi la intrebare: "Cand, pentru tine, viata e frumoasa?" Deoarece, pentru mine, viata e frumoasa atunci cand...

... cand ma trezesc dimineata si stiu ca azi este o noua zi de a incerca sa fiu o varianta mai buna de a mea;

... cand ma gandesc ca azi e inca o zi in care pot sa ma vad cu prietenii mei si ma pot distra alaturi de ei;

... cand realizez ca azi am inca o sansa sa fiu alaturi de familia mea, care inseamna totul pentru mine;

... cand merg prin oras si am ocazia de a privi inca odata natura, care este asa de uimitoare, pacat ca noi oamenii uitam sa o privim, ea care are asa multe sa ne arate;

... cand iau o nota buna si sunt asa mandra de mine ca am reusit;

... cand cineva incearca sa imi puna o piedica, sa ma doboare, dar nu stie ca doar imi da o sansa de a imi demonstra mie cat sunt de puternica si ca pot lupta in continuare;

... cand merg pe strada si vad oameni fericiti, oameni care cumpara flori, oameni care se imbratiseaza;

... cand realizez ca azi este inca o zi in care pot sa zambesc, sa iubesc, sa fiu iubita, sa traiesc, sa inspir, sa fac atat de multe lucruri;

... cand stiu ca seara pot ajunge acasa si sa scriu un articol, pentru ca asta este pasiunea mea;

... cand stau pana la doua dimineata cu prietenele mele la telefon doar ca sa povestim cum a fost ziua de azi si stau si observ entuziasmul si fericirea din vocile lor;

... cand pot fi alaturi de cea mai buna prietena a mea;

... cand ma uit la poze vechi si devin melancolica ca au trecut deja 15 ani si mai sunt multi de venit;

... cand ascult muzica, lucru care ma face sa ma simt vie;

... cand trebuie sa invat pentru un examen, pentru ca asa imi demonstrez ca am putut face si asta si ca nu am renuntat;

... cand mananc gogosi;

... cand citesc o carte buna, vad un film, merg la teatru sau la opera;

... cand am ocazia sa intalnesc diferite persoane care reusesc sa ma invete ceva nou;

... cand cineva imi zambeste, cand el imi zambeste, cand ea imi zambeste;

... cand calatoresc pentru ca simt ca regasesc in fiecare oras o noua parte din mine;

... cand vine ziua de luni pentru ca e ca un nou inceput;

... cand aud cum stropii de ploaie se lovesc de geamul camerei mele cand incerc sa adorm, ca si cum mi-ar dedica o melodie;

... cand am sansa de a ajuta pe cineva si reusesc sa ajut;

... cand cineva imi spune ca sunt cea mai importanta persoana din viata lor, cand o persoana imi spune ca ma iubeste, cand chiar ma iubeste;

... cand seara, dupa o zi de munca, ne intoarcem acasa la persoanele pe care le iubim cel mai mult;

... cand ofer fericire, fericire la borcan;

... cand te accepti, te iubesti si fericirea ta devine cel mai important lucru pentru tine;

... cand traim.

Doar pentru ca m-am oprit, asta nu inseamna ca nu mai am motive de fericire. As putea sa scriu inca 1000 si sa nu termin, pentru ca fericirea este in ochii nostri. ~Frumusetea este in ochii privitorului!~ Sunt atat de multe motive sa fim fericiti... insa ca sa ajungem la ele trebuie sa trecem peste tristete. Cum? Zambeste!


bottom of page