top of page

Tomorrow is something new

"When you can't find the sunshine, be the sunshine!"

Astazi, 31 August 2017, am vrut sa multumesc! Sa multumesc ca am avut parte de o vara atat de extraordinara, ca am cunoscut oameni noi, oameni care, chiar daca au venit si au plecat, m-au invatat ceva. Vreau sa multumesc pentru sansa asta. Vreau sa multumesc tuturor oamenilor care mi-au fost alaturi, oameni care si-au creat amintiri alaturi de mine, oameni care au participat la amintirile mele. Vreau doar sa multumesc! Nu ati vrea si voi?

Astazi, 31 August 2017, am vrut sa va spun ca, desi e ultima zi de vara, asta nu inseamna ca e prea tarziu sa mergi la mare. Nu e prea tarziu sa te duci in parc cu prietenii, soarele nu ne paraseste inca. Nu e momentul sa plangem ca vine toamna. Viata merge inainte. Nu e prea tarziu sa te bucuri de ceea ce a ramas. Niciodata nu e prea tarziu sa iti creezi amintiri.

Cand ziua de 31 august ma prinde din urma, mereu imi setez cateva scopuri, ca si atunci cand incepe un nou an, pentru ca, pentru mine, cand un nou septembrie vine, simt ca reincep ceva. Reincep rutina de a ma duce la liceu, incep un nou an de liceu, ceea ce ma face sa imi doresc scopuri noi. Asadar, am cateva scopuri pe care as dori ca fiecare dintre voi sa le cititi, sa le imprumutati si sa le indepliniti alaturi de mine.

  • De maine, 1 septembrie, nu voi plange dupa vara, ci voi petrece in cinstea ei prin crearea unor noi amintiri si mentinerea fericirii mele.

  • De maine, 1 septembrie, nu voi neglija placerile mele, nu voi neglija ceea ce iubesc, nu voi neglija fericirea mea, nu ma voi neglija pe mine.

  • De maine, 1 septembrie, voi continua sa imi ascult inima in fiecare situatie care va aparea in calea mea.

  • De maine, 1 septembrie, o sa ma bucur de viata ca si cum as fi intr-o vara continua. De pe 1 septembrie, va incepe o noua vara, putin mai friguroasa.

Astazi, 31 august 2017, am vrut sa va scriu ceva care sa va motiveze! Ceva incurajator, ceva plin de iubire. Vreau ca de maine sa nu regretati ca a trecut vara. Mai vine una, mai vin multe. Tot astazi, vreau sa va propun ceva. Vreau ca de maine sa fiti fericiti, sa va bucurati de viata, sa creati amintiri, pentru ca desi vara a plecat, asta nu inseamna ca amintirile pleaca. Doar ele va mai aduc aminte de vara voastra. Asa ca, ma gandeam, de maine si voi sa incepeti o noua vara. O vara mai friguroasa, dar va fi o vara. Asadar, nu ati vrea si voi?


bottom of page