top of page

Calitati ascunse in defecte

Mereu mi-au placut scrisorile; am simtit ca mesajul ajunge la om atat de bine si curat, incat am decis ca si acest articol sa fie tot o scrisoare. O scrisoare de incurajare care a venit de la un strigat de ajutor.

Dragule cititor,

Vad din ce in ce mai des, atat fete, cat si baieti, care nu se iubesc pe sine, acest lucru venind din cauza defectelor pe care fiecare si le gaseste. Ideea este ca defectele ne fac asa frumosi si unicati... incat daca tu imi spui ca defectul tau este gelozia, pentru mine acesta nu este un defect, ci este un lucru pe care il voi iubi la tine. Daca tu imi vei spune ca zambetul tau nu este frumos, eu il voi iubi ca sa iti arat cat esti de frumos, cu totul.

Mereu trebuie sa ne iubim pe noi insine, desi suna putin egoist, dar , cateodata, tot ce ai esti tu, asa ca trebuie mereu sa te iubesti, pentru ca, chiar si atunci cand simti ca nimeni nu te mai iubeste sau cand simti ca tu nu mai poti iubi, acolo esti tu! Mereu vei fi tu cel care iti va fi alaturi indiferent de orice!

Cel mai des aud contextele: “ Fata aceea nu o sa ma iubeasca pentru ca…” sau “ Baiatul nu o sa ma iubeasca din cauza…”. Nu e chiar asa. Eu mereu am crezut si voi crede pana voi muri ca daca tu te atasezi de o persoana si incepi sa o iubesti, iei totul din ea. Ti-am luat calitatile, gelozia, nebunia, am luat tot ce nu ti-a placut la tine, pentru ca daca nu le-ai mai fi avut, ai fi fost la fel ca ceilalti. Ne acceptam cu defecte pentru ca ele ne fac oameni, ele ne amintesc ca noi am invatat sa iubim. Prin gelozie am invatat sa iubesc, prin fiecare defect al tau am invatat asta, pentru ca atunci cand le-am acceptat am inceput sa iubesc.

Iubeste-te azi pentru ca maine poate nu vei mai avea ocazia! Accepta-te! Nu iti place corpul tau? E ok. Te-ai nascut ca sa faci schimbari, ai voie. Te-ai nascut ca sa cresti si sa te schimbi, dar nu ai avut ca scop sa te urasti! Este normal daca vrei sa iti schimbi corpul sau gandirea cu care ai venit, dar in timpul schimbarii, nu te pierde pe tine! Ai incredere in ceea ce esti cand mergi pe strada, cand te vezi cu prietenii, cand esti cu tine! Ai incredere in tine!

"Trust yourself when everyone else doubts you!"


bottom of page