top of page

After Neversea Festival

De-a lungul anilor oamenii au facut lucruri impreuna. Petrecerile mereu au fost pline de oameni, razboaiele la fel. Fericirea unui om cateodata depinde de a altcuiva, asa cum si un festival depinde de oameni. Nu e uimitor ce pot face oamenii impreuna? Mereu iese ceva extraordinar, ceva… magic! Asa cum ne producem unul altuia fericire, asa reusim sa cream o istorie, exact asa cum am planuit cu istoria Neversea.

V-ati intrebat vreodata cine a venit cu ideea festivalului Neversea? Sau Untold? Este aceeasi persoana, o persoana care a schimbat vieti, care a dat sansa la scrierea unor noi amintiri. Din punctul meu de vedere, aceasta persoana nu ar trebui uitata. Nu e ca si cum a creat primul avion, insa a reusit sa uneasca oamenii si sa aduca fericire! A construit un loc unde s-au format prietenii, relatii, amintiri. Un loc care ne-a aratat ca oamenii impreuna sunt mai puternici!

Spun din toata inima ca Neversea a fost cea mai frumoasa experienta traita pana acum si imi doresc din tot sufletul ca fiecare om sa ajunga la un asemenea festival. Pentru trei zile am simtit ca totul merge bine, viata mi-a zambit. Te simti intr-o fericire continua! Am avut sansa de a imi petrece trei zile in paradis si le-am acceptat! Am vazut oameni fericiti si m-am vazut fericita! Am impartit fericirea cu inca 150 de mii de oameni, toti am avut acelasi motiv!

Pot spune ca sunt mandra sa fiu romanca! Nu numai ca acest eveniment a fost incredibil datorita vedetelor, insa organizarea a fost impecabila! Nu am vazut niciodata o organizare atat de buna pana acum. Cand vad ce pot face oamenii impreuna… parca prind curaj…voi nu?

Asa cum am mai spus, imi doresc ca fiecare persoana sa treaca prin acest fel de fericire si imi doresc sa treceti pe acolo cu persoana potrivita! Asemenea amintiri se creeaza alaturi de persoane importante tie! Pentru ca nu doar atmosfera te face fericit, ci si persoana de langa tine!

Fiind al 10-lea articol, mi-am dorit sa va impartasesc una din cele mai frumoase amintiri ale mele! Multumesc ca m-ati ajutat sa ajung la Articolul 10! Lots of love !

"At the end of the day, I'm thankful that my blessings are bigger than my problems!"


bottom of page