top of page

Dragule cititor,

Ma bucur ca esti aici si iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine: ca si prieten, ca ruda, ca si cititor. Ai incercat sa imi stai alaturi mereu, prin orice fel de contact ai intrat cu mine... sunt recunoscatoare. Toti oamenii cu care am intrat in contact m-au invatat ceva, m-au schimbat, insa acum e randul meu. E randul meu sa iti fiu alaturi... Asa ca bine ai venit la al 5-lea articol!

Acest articol nu va fi ca celelalte; nu ma voi prezenta, ci doar ma voi adresa, nu iti voi aminti de momentele grele si triste, pentru ca nu va fi de folos. Acest articol iti va aminti de tot binele, toate momentele frumoase din viata ta.

Voi incepe aceste amintiri cu momentul in care te-ai nascut. Ca orice bebelus, ai facut primii pasi, si ca orice om, inca ii faci. Primii pasi in cariera, primii pasi intr-o prietenie, primii pasi in orice. Ai facut acesti " primi pasi" pana ai ajuns in locul in care te gasesti acum: in orasul in care te afli, in liceul in care esti, locul de munca. Esti foarte norocos ca ai ajuns pana aici, de aceea ar trebui sa stai un moment si sa multumesti: sa le multumesti parintilor pentru ca te-au facut ceea ce esti, prietenilor care te-au schimbat, dar mai ales sa iti multumesti TIE ca nu ai renuntat si ca inca ai curajul sa te trezesti dimineata si sa incepi o noua zi, pentru ca nu este usor sa traiesti in secolul XXI.

Voi continua prin cele mai pretioase amintiri, atat ale mele, cat si ale multor oameni: parintii. Am intrebat cateva persoane ce inseamna fericirea pentru ei, iar unul din cele mai intalnite raspunsuri este: "Momentul cand ajung acasa la familia mea". Mai stii Craciunul acela petrecut cu parintii tai? Sau mai tii minte cand ati fost la festivalul acela? Dar sa nu uitam de acel Revelion... Iti amintesti, nu? Pentru ca eu incep sa imi amintesc si simt cum ziua imi devine mai buna. Asa ca, de ce sa nu luam o pauza si sa multumim?

Mai stii momentele cand ai calatorit? A fost frumos, nu? Cand ai fost la munte si ai urcat cu prietenii sau familia pe munte, doar ca sa vedeti lumea din alt unghi. Cand ati fost la mare si ati inceput sa va bateti cu apa. Acele petreceri in pijamale avute cu cea mai buna prietena,taberele, toate excursiile... Iti amintesti? Momentele acelea cand nu te interesa nimic si doar traiai momentul. Eu as multumi pentru asta!

Mai stii cand ai participat la acel concurs? Adrenalina pe care o simteai era incredibila, voiai sa castigi. Si poate ai facut-o! Tii minte acea placere cand iti primeai diploma la sfarsitul anului scolar? Mereu cand ai fost recompensat pentru munca ta grea. Ar trebui sa iti multumesti ca ai luptat!

Mai tii minte cand te simteai impacat cu tine insuti? Sper ca inca te simti. Cineva mi-a spus ca se simte fericit atunci cand este impacat cu el insusi. Dar acum vreau sa te intreb, ai multumit vreodata?

Tot ceea ce ti se intampla, se intampla cu un motiv. TOTUL te ajuta, asa ca trebuie sa fii multumit. Tii minte toate acele momente din viata ta? Eu am incercat sa iti reamintesc cateva, insa acum e randul tau, pentru ca doar tu stii cu adevarat ce inseamna fericire pentru tine. Am vrut sa iti amintesc si sa te invat ceva: nu uita sa multumesti... ia o pauza, zambeste si spune: MULTUMESC! Suna atat de frumos... Asadar, ce inseamna fericirea pentru tine?


bottom of page